بخش وبلاگ

هدیه صلوات آنلاین به امام مهدی (عج)
هدیه صلوات

بخش وبلاگ

پیامبر صلی الله علیه و آله می فرمایند:

«إذا غَضِبَ اللّهُ عَلى اُمَّةٍ و لَم یُنزِل بِهَا العَذابَ، غَلَت أسعارُها، و قَصُرَت أعمارُها، و لَم تَربَح تُجّارُها، و لَم تَزکُ ثِمارُها، و لَم تَغزُر أنهارُها، و حُبِسَ عَنها أمطارُها، و سُلِّطَ عَلَیها شِرارُها»

ترجمه: «هنگامی که خداوند بر قومی غضب کند و عذاب (نابود کننده) بر آنها نازل نسازد، قیمت آنها را گران و عمرهایشان را کوتاه می کند، تُجارشان سود نمی برند، و نهرهایشان کم آب می شوند، و میوه هایشان نمو نمی کند و خوب نمی شود، اشرارشان بر آنها مسلط می شوند، و باران حبس می گردد.»

منبع: «الکافی، ج5، ص317»

قیمت هامون که سر به فلک کشیده؛ عمرهامون هم که دیگه میبینید؛ از کساد بازار هم که همه گله دارن؛ کم آبی هم که داره بیداد می کنه، میوه هامون هم که مزّه کاه میدن، مسئولین مملکتمون هم که میبینید، پاییزمون هم که کم بارون ترین پاییز تو 67 سال گذشته بوده.

من نمیگم مشکل از بی کفایتی مسئولین نیست؛ و نمیگم که فقط گناهامون باعث شده اینطور بشه؛ ولی می خوام بگم شما رو به خدا قسم از علّت های معنوی اوضاعی که داریم غفلت نکنید. شاید وقتش باشه یه کمی به خودمون بیایم و فقط نصف قضیه که علّت مادی هست رو نبینیم.

سوره حدید، آیه 16:

«أَ لَمْ یَأْنِ لِلَّذینَ آمَنُوا أَنْ تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِکْرِ اللَّهِ وَ ما نَزَلَ مِنَ الْحَقِّ وَ لا یَکُونُوا کَالَّذینَ أُوتُوا الْکِتابَ مِنْ قَبْلُ فَطالَ عَلَیْهِمُ الْأَمَدُ فَقَسَتْ قُلُوبُهُمْ وَ کَثیرٌ مِنْهُمْ فاسِقُونَ»

ترجمه: «آیا وقت آن نرسیده است که دلهای مؤمنان در برابر ذکر خدا و آنچه از حقّ نازل کرده است خاشع گردد؟! و مانند کسانی نباشند که در گذشته به آنها کتاب آسمانی داده شد، سپس زمانی طولانی بر آنها گذشت و قلبهایشان قساوت پیدا کرد و بسیاری از آنها گنهکارند! » (ترجمه آیت الله مکارم شیرازی)

خدایا خودت عاقبتمون رو به خیر کن

  • ۹۶/۱۰/۱۲
  • مدیر وبلاگ

نظرات (۱)

الهی آمین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">