بخش وبلاگ

هدیه صلوات آنلاین به امام مهدی (عج)
هدیه صلوات

بخش وبلاگ

گاهی یه کار خوب که می کنیم، حسابی حس با تقوا شدن رو می گیریم و گمون می کنیم از همه بالاتریم. ولی حواسمون نیست، ممکنه وقتش که رسید و نامه اعمالمون رو دادن به دستمون اصلا این عمل صالح رو داخلش پیدا نکنیم. در قرآن اومده «من جاء بالحسنه»(انعام/160)، و این فرق می کنه با «من عمل بالحسنه». فرقشون در اینه که صرف انجام دادن عمل کافی نیست، ما باید بتونید این عمل رو سالم به مقصد برسونید. (تفسیر نور)

نتیجه: اگر عمل صالحی انجام دادید و اون رو سالم به مقصد رسوندید اون وقت مَردید و الّا میشید یکی مثل من که تا یه کار خوب میکنم چند دقیقه بعدش با یک دروغ یا ... همه رو آتیش میزنم.

خدایا دستمان خالی است، خودت هوایمان را داشته باش

  • ۹۵/۰۷/۱۳
  • مدیر وبلاگ

نظرات (۳)

  • د‌ل‌باخته ..
  • اعوذ بالله من نفسی
    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم..
    جالب بود و نمیدونستم این یه کلمه اینقدر تو معنی تاثیر داره

    پاسخ:
    ممنون
    درسته، در قرآن خیلی اسرار و رموز اینگونه هست که ما بیخبریم.
  • مجله ویترینو
  • خدایا دستمان خالی است، خودت هوایمان را داشته باش...
    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">