بخش وبلاگ

هدیه صلوات آنلاین به امام مهدی (عج)
هدیه صلوات

بخش وبلاگ

یه متنی رو تو کانالهای تلگرامی خوندم خیلی قشنگ بود گفتم حیفه براتون نگم :))

نوشته بود:

پسری بااخلاق و نیک سیرت اما فقیر به خواستگاری دختری می رود.

پدر دختر گفت: تو فقیری و دخترم طاقت رنج و سختی ندارد، پس من به تو دختر نمی دهم!

پسری پولدار اما بدکردار به خواستگاری همان دختر می رود، پدرِ دختر با ازدواج موافقت می کند و در مورد اخلاق پسر می گوید: ان شاء الله خدا او را هدایت می کند!

دختر گفت: پدر جان مگر خدایی که هدایت می کند با خدایی که روزی می دهد فرق دارد؟!

  • ۹۶/۱۱/۰۳
  • مدیر وبلاگ

نظرات (۶)

  • محمد حسین آذربهرام
  • سلام وبلاگتون خیلی زیباست!
    مطلبی هم که نوشتید خیلی ستودنی و فوق العاده است!!!!
    ممنون که منتشر کردید!
    خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنید و اگه قابل دونستید دنبال کنید.
    سلام
    متن پر مغز و پر باری بود
    ممنون از اینکه این مطلب آموزنده را منتشر کردی
    موفق باشید
  • محمد حسین آذربهرام
  • زنده باشید بی نهایت سپاسگزارم!
    پاسخ:
    سلامت باشید
  • سارا سماواتی منفرد
  • سلام
    فکر کنم این دختر از نسل کنونی نبوده ...
    خخخخخ ....
    اما جالب بود و کاش می فهمیدن و اینقدر ظاهر بینی رایج نبود .
    پاسخ:
    😂😂😂😂
    سلام، فکر کنم حق با شماست. 
    ای کاش... 
    بسیار بسیار جالب و پر معنی بود.
  • دنیای ریاضی
  • واقعا جالب بود
    من خوشم آمد
    آفرین صد آفرین هزار و سیصد آفرین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">