بخش وبلاگ

هدیه صلوات آنلاین به امام مهدی (عج)
هدیه صلوات

بخش وبلاگ


حتما با این صلوات شمار انگشتی آشنایی دارید. طبق تجربه ای که با این ابزار داشتم لازم شد یه سری بلاها سرش بیارم که یکسری از معایب واقعاً اذیت کننده اش برطرف بشه و شد. تو این پست می خوام این بلاها رو به شما هم یاد بدم که سر صلوات شمارتون بیارید بلکه یه کم کمتر اذیت کنه :))

1) دکمه ریست: این دکمه به خاطر برآمدگی ای که داره باعث میشه وقتی توی جیب یا ... قرار داده میشه، به خاطر فشار اومدن بهش آمار ذکر هاتون رو صفر کنه. برای حل این مشکل می تونید مثل من قالب صلوات شمار رو باز کنید و اون دکمه ریست رو بردارید و هر وقت خواستید آمارتون رو ریست کنید، با یک مداد یا شیء توک تیز به قسمت مشخص داخلش فشار وارد کنید تا آمار صفر بشه.

2) دکمه افزایش عدد: این دکمه هم مثل دکمه ریست به خاطر برآمدگی ای که دارد باعث میشه با قرار گرفتن توی جیب یا هر روش دیگه ای که ناخواسته بهش فشار میاد، امار الکی اضافه کنه. برای این کار می تونید قالبش رو باز کنید و این دکمه رو از توش در بیارید و مثل عکسی که قرار دادم با چاقو اینقدر از روش تراش بدید که دکمه به حداقل برآمدگی برسه. اینطوری هم توی اضافه کردن عدد مشکلی ندارید و هم وقتی توی جیب باشه اذیت نمی کنه.

3) ریست آمار بر اثر ضربه: وقتی صلوات شمار از دستتون بیفته و یا ضربه بخوره به خاطر قطع شدن لحظه ای اتصالاتش، آمار رو صفر می کنه. برای این مشکل هم کافیه قالبش رو باز کنید و یه مقدار دستمال کاغذی داخلش قرار بدید به حدی که درش نسبتاً با زحمت بسته بشه. اینطوری وقتی ضربه بخوره اجزاء داخلش تکون نمیخوره و در نتیجه قطعی اتصال و صفر شدن آمار هم رخ نمی ده.

4) نمایان بودن ابزار: استفاده اصولی این صلوات شمار این هست که به وسیله بندی که داره اون رو دور انگشتتون بپیچید. اگر دوست دارید که این صلوات شمار نمایان نباشه و کسی از ذکر گفتنتون خبردارد نشه کافیه بندش رو دربیارید. اینطوری حجمش کم میشه و مثل یه سکه توی دستتون قرار میگیره و هیچ کس هم از ذکر گفتن شما خبر دار نمیشه. برای در آوردن این بند، لازم نیست قالبش رو باز کنید. حداقل من که باز نکردم. فقط اون رو با یه کم زور و تکون دادن کشیدم و خودش اومد بیرون.

  • ۹۷/۰۲/۱۰
  • مدیر وبلاگ

نظرات (۲)

  • محمدرضا باهری نیا
  • اجرتون با خدا
    درود خیلی مفید بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">