بخش وبلاگ

هدیه صلوات آنلاین به امام مهدی (عج)
هدیه صلوات

بخش وبلاگ

متاسفانه بابت سهل انگاری بعضی ها، تلگرام همون بعضی ها هک میشه و با کلّی مشکل مواجه میشن. از اخاذی هک کننده بگیرید تا ... .

حالا سوالی که قراره بهش جواب بدیم اینه که از کجا بفهمیم تلگرام ما هک شده یا نه؟ به بیان دیگه آیا غیر از من کس دیگه ای داره از حساب تلگرامم استفاده میکنه؟ در ادامه مطلب به این سوال جواب خواهیم داد.

این مراحلی که پایین میگم رو پیش برید تا ببینید در آخر به چه جوابی می رسید.

نکته: ممکنه ترتب گزینه ها برای شما کمی فرق کنه، لطفا دنبال اسم گزینه در گوشیتون بگردید.

1) در قدم اول روی گزینه settings کلیک کنید.

2) در مرحله بعد گزینه privacy and security رو بزنید و برید مرحله بعد

3) سپس بر روی گزینه active sessions کلیک کنید تا برید به صفحه نهایی

4) و این هم صفحه ای که می خواستیم بهش برسیم. در این صفحه به شما نشون میده که چند تا دستگاه از حساب تلگرام شما دارن استفاده می کنن. به عنوان مثال در این عکس داره میگه از حساب من علاوه بر تبلتم، یک کامپیوتر دیگه {که اونم البته برای خودم هست} داره استفاده می کنه. اگر این جا به جز دستگاه/دستگاه های خودتون، وسیله ی دیگه ای به حسابتون متصل شده بود حتما دسترشی اش رو قطع کنید. با کلیک بر روی گزینه terminate all other sessions دسترسی تمام دستگاه ها {به جز اونی که الان دارید باهاش کار می کنید} رو از حسابتون قطع می کنه.

پ.ن: پیگیری کنید اون دستگاهی که به حساب شما وصل شده بود چه کارهایی کرده تا بعدا به مشکل نخورید، ممکنه از طرف شما پیامی داده باشه یا ... .

  • ۹۵/۰۳/۳۰
  • مدیر وبلاگ

نظرات (۱)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • مفید بود ممنون
    پاسخ:
    قابلی نداشت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">